Известие

Collapse
No announcement yet.

Преобразувател за ръжда

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Преобразувател за ръжда

    Колеги, кажете откъде може да се намери тоя преобразувател на ръжда на Wurth освен от самите им магазини. Тука в Търново вече нямат магазин, а не ми се занимава с поръчки през интернет, щото ще ми излезе златно. Също така, ако не успея да намеря такъв, какъв друг бихте ми препоръчали? В Практикер има на Нигрин, човека твърдеше, че всъщност нигрин е марка на вюрт. В Практис имаха някакъв Селт, твърдяха че е много добър. В един друг магазин се опитаха да ми продадат някакъв Перматекс или нещо такова и според изключително компетентното им мнение бил абсолютно същия, щото бил бял и като го положиш преминавал през лилаво и ставал черен. Опаковката е 40 кинта и е литър някъде Абе в общи линии разбрах, че всички преобразуватели са на Вюрт, но незнайно защо се продават под различни марки, може би защото макар че са същите, някакси са дори по-добри

  • #2
    не се занимавай с глупости. вземи си от железарията български. те са с фосфорна киселина (каквито са и повечето), само гледай да е по-гъстичък за да се нанася по лесно. има и боя 3в1 има и цинкови грундове. все пак зависи за какво ти трябва.
    точка

    Comment


    • #3
      Българския за нищо не става според мен! Правилно си се насочил към вюрт.

      Comment


      • #4
        вюрт нищо не произвеждат(но това не им пречи да ти вземат 10лв за 100гр), така че нищо чудно да продават перматекс в друга опаковка.
        точка

        Comment


        • #5
          Димич,ако не намериш Вюрт си вземи Нигрин,те са си немска марка и от тях не съм чул да има ментаци.
          Аз лично с пръснах маздата отдолу точно с антикор на Нигрин и смея да кажа че кат осе вземе флакон който е за пръскане с компресор става доста добре.
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
            Българския за нищо не става според мен! Правилно си се насочил към вюрт.
            Насочиха ме колегите тука, аз затова

            Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
            вюрт нищо не произвеждат(но това не им пречи да ти вземат 10лв за 100гр), така че нищо чудно да продават перматекс в друга опаковка.
            Между другото и тези в магазина така казаха, че вюрт не произвеждат, а само търгуват един вид. Ама все пак техния перматекс беше литър и за 40 лв, не ми трябва толкова много.

            Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
            Димич,ако не намериш Вюрт си вземи Нигрин,те са си немска марка и от тях не съм чул да има ментаци.
            Аз лично с пръснах маздата отдолу точно с антикор на Нигрин и смея да кажа че кат осе вземе флакон който е за пръскане с компресор става доста добре.
            10х, колега, ще ходя да вземам нигринчето, хем е и по-евтино! Между другото и на мене ми се стори най-добро то, аз съм ползвал някакво спрейче тяхно от сорта на ВД40 и беше много добро и много като количество

            Comment


            • #7
              вюрт преди също имаха само по 1 литър. нигрина ако пише че съдържа фосфорна, няма смисъл да се харчиш. може да видиш в ИТТ какво има. те са до кучешкия парк на триъгълника.
              точка

              Comment


              • #8
                Взех Нигрина, пише 24% Фосфорзеуре, или както там се чете, предполагам, че е Фосфорна киселина. За проба мацнах една ръждичка на предния капак, ще видим какво ще стане Колега kolev, тези ИТТ ще ги имам предвид друг път, не ги знаех


                П.С. Мдаа, нигринчето май върши работа, обаче няма да свърши работа. Препарата си е ок, обаче ръждата е много. Това, което изглеждаше като повърхностна ръжда, се оказа яко гниене отвътре навънка на няколко места на подкалника. Отвертката влезе вътре, а после като почнах да търкам с четката се отвориха няколко големи дупки и отвътре като юфка. Интересно е, че зад тоя подкалник се показва някакъв друг метал, който е боядисан и не личи да има ръжда, това нещо се пада някъде под задната седалка. А самият подкалник, металната му част е направена от нещо като бутертесто от метал-не е една дебела ламарина, а сякаш са няколко слоя от тънка ламарина. Най-горния, външния е относително здрав, но навътре става зле. Това явно го оправя само изрязване, барабар с пода на багажника и нова ламарина.
                Last edited by Dimicha; d.m.y г., 17:43.

                Comment


                • #9
                  Тогава...има пак на нигрин едни спрейове които се пръскат (с тръбичка идват) за вътрешни части...
                  Смърди ужасно летни дни съхне за 2-3 дни и като изсъхне наподобява восък.
                  Преди 7-8 години си пръсках нисана (100нх -податлив на корозия) пръсках няколко спрея и колата до ден днешен няма дупки или заченки на ръжда. Предполагам може да консервира и твоята.
                  Ако няма достъп на кислород и влага до ''огнищата'' то процеса спира

                  Comment


                  • #10
                    ръждопреобразувателя е само за повърхностна ръжда. гнилочите само с рязане до здраво.
                    точка

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
                      Тогава...има пак на нигрин едни спрейове които се пръскат (с тръбичка идват) за вътрешни части...
                      Смърди ужасно летни дни съхне за 2-3 дни и като изсъхне наподобява восък.
                      Преди 7-8 години си пръсках нисана (100нх -податлив на корозия) пръсках няколко спрея и колата до ден днешен няма дупки или заченки на ръжда. Предполагам може да консервира и твоята.
                      Ако няма достъп на кислород и влага до ''огнищата'' то процеса спира
                      Ами колега, да ти кажа, много мислих и май ще направя точно това-ще изстържа изгнилото и ще се опитам да консервирам и да спра ръждата. За изкърване-самоделно или при майстор сега не мисля. Може и да греша, но за момента нямам възможност да правя качествено яко изкърпване, а некачественото може да доведе до повече проблеми. По-добре тая ламарина да е с дупки, но отдолу здравото да си стои здраво, щото доколко четох, ако се завари некадърно, заминава антикорозионното покритие в близост до заварката. Освен това с тия дупки сега там не може да се задържи вода, а ми се струва, че една от причините да гние там е задъжането на вода и мръстотия, щото малко или много конструкцията там го позволява.

                      Comment


                      • #12
                        Няма да съжеляваш тези нямат лоши продукти.

                        http://www.xadoshop.bg/bg/products/x...tikor-p49.html
                        Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
                        0w40 Shell Helix Ultra

                        Comment


                        • #13
                          Колеги, из нета четох за изкърпване на дупки по купето с комбинация от епоксидна смола и стъклен плат или някакви фибри или дори с обикновен плат. Другия вариант е с нещо като епоксиден маджун (epoxy putty) без други примеси. Въпросът ми е-някой правил ли го е това, каква точно смола и плат трябва и откъде може да се снабди човек с точните съставки?

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                            Колеги, из нета четох за изкърпване на дупки по купето с комбинация от епоксидна смола и стъклен плат или някакви фибри или дори с обикновен плат. Другия вариант е с нещо като епоксиден маджун (epoxy putty) без други примеси. Въпросът ми е-някой правил ли го е това, каква точно смола и плат трябва и откъде може да се снабди човек с точните съставки?
                            За целта може да ползваш епоксидна или полиестерна смола,стъкломат(преплетени стъклени влакна) и стъклен плат.Епоксидната смола е по здрава като стегне,но е по скъпа и по-бавно стяга.Полиестерната стяга по-бързо,но е по крехка и смърди ужасно,а и има отвратителния навик да се самовъзпламенява ако прекалиш с втвърдителя.Най-евтино можеш да си вземеш смола от Шарков.Магазина му е горе до входа на Военното училище.Епоксидната там е на 36лв.кутията,а полиестерната,мисля,че беше 17лв.Продават се с втвърдител.Стъкломата по спомен беше около 5лв.пакета в зависимост от грамажа.Един пакет ти е предостатъчен.Стъклен плат аз ще ти дам.За технологията като се видим ще ти обясня.
                            Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщение
                              За целта може да ползваш епоксидна или полиестерна смола,стъкломат(преплетени стъклени влакна) и стъклен плат.Епоксидната смола е по здрава като стегне,но е по скъпа и по-бавно стяга.Полиестерната стяга по-бързо,но е по крехка и смърди ужасно,а и има отвратителния навик да се самовъзпламенява ако прекалиш с втвърдителя.Най-евтино можеш да си вземеш смола от Шарков.Магазина му е горе до входа на Военното училище.Епоксидната там е на 36лв.кутията,а полиестерната,мисля,че беше 17лв.Продават се с втвърдител.Стъкломата по спомен беше около 5лв.пакета в зависимост от грамажа.Един пакет ти е предостатъчен.Стъклен плат аз ще ти дам.За технологията като се видим ще ти обясня.
                              Ясно, благодаря ти, колега! Знам го Шарков къде е. Ще отида да проуча как стоят нещата.

                              Comment

                              Working...
                              X